TREENINGUD

Personaal­treeningud

Personaaltreeningud on mõeldud neile, kes soovivad ujuma õppida eratreeneri juhendamisel. Pakume personaaltunde kõikidele tasemetele – nii beebidele, väikelastele, lastele kui ka täiskasvanutele. Beebi- ja väikelaste eratundides osaleb lapsega vees ka lapsevanem/saatja. Personaaltreeningul lähtub treener õppija tasemest ning soovidest. Samuti saab vabalt valida õppe sagedust ja õppeperioodi pikkust. Personaaltreeningutes on võimalik osaleda aastaringselt, treeneritel on suurem võimalus vabade treeningaegade leidmiseks kõikidel koolivaheaegadel, k.a. suvel.


Personaaltreeningud

Personaaltreeningud on mõeldud neile, kes soovivad ujuma õppida eratreeneri juhendamisel. Pakume personaaltunde kõikidele tasemetele – nii beebidele, väikelastele, lastele kui ka täiskasvanutele. Beebi- ja väikelaste eratundides osaleb lapsega vees ka lapsevanem/saatja. Personaaltreeningul lähtub treener õppija tasemest ning soovidest. Samuti saab vabalt valida õppe sagedust ja õppeperioodi pikkust. Personaaltreeningutes on võimalik osaleda aastaringselt, treeneritel on suurem võimalus vabade treeningaegade leidmiseks kõikidel koolivaheaegadel, k.a. suvel.

Eratreeninguid viime põhiliselt läbi ujulates, kus toimub ka klubi igapäevane treeningtöö. Erikokkuleppel treeneriga on võimalik tunde läbi viia ka kliendile sobivamas ujulas. Personaaltreeningu hinnaks on 35 EUR/60min. Juhul, kui eratunnis osaleb korraga kaks või rohkem ujujat, jaguneb eratunni hind osalejate vahel võrdselt. Hinnale lisandub ujula sissepääs vastavalt ujula hinnakirjale:

Järveküla Spordikeskuse ujula hinnakiri.
Sõle Spordikeskuse ujula hinnakiri.


Teenust on võimalik osta ka kinkekaardiga

Personaaltreeningute kasulikkusest

1.     Mugavus

Personaaltreeningud säästavad teie aega ning arvestavad teie ajaliste võimalustega, sest saate planeerida oma tunni sobivamavale ajale.

2.     Turvalisus ja stressivabadus

Personaaltreening annab teile meelerahu, teades, et teie ja/või teie laps on turvaliselt basseinis. Teie ja/või teie laps saab basseiniga tuttavaks ning õpib basseiniohutuse kohta kvalifitseeritud õpetajalt turvalises keskkonnas.

3.     Hõlbustab õppimisprotsessi

100% õpetajatest keskendub personaaltreeningu ajal õppijale, tagades et õppija saab tunnist nii palju kui võimalik. Personaaltreening soodustab õppijate ja ujumisõpetaja lähema sideme loomist ja ujumisoskuste tõhusamat õppimist.

Miks Orca personaaltreeningud?

1.      Meie treenerid on kõrgelt haritud ja täiendavad ennast pidevalt.

2.      Peame oluliseks ohutusnõuetest kinnipidamist ja veeohutuse õpetamist.

3.      Õpetame kaasa mõtlema: selgitamine alati, miks me midagi õpetame.

4.      Kujundame tunni vastavalt õppija ja treenija oskustele ja valmisolekule. Võib öelda, et meie meetodite taga on palju teadust!

5.      Oleme lõbusad: meie kursuse võti on nauding, sest usume, et mida õnnelikumad on õppijad, seda paremad on tulemused. Seetõttu on meie tegevuse üks eesmärke õppimine ja treenimine rõõmuga.

4 peamist põhjust, miks peaks ujuma õppima

Ujumise kasulikkusest võib tuua lõpmatult näiteid ja ujuma õppimiseks ei ole kunagi hilja.

1.    Turvalisus

Vesi ümbritseb meid igal pool. Olgu selleks meri, järv, jõgi, tiik või bassein – kõik veekogud on mingil määral ohtlikud inimese jaoks, kes ei oska ujuda. Kuigi Eestis on suvi lühike ja kipub viimasel ajal jahedaks jääma, on rahustav mõelda, et mõnel tõeliselt palaval päeval saavad inimesed end vees jahutada ilma, et sellega kaasneks suur risk nende tervisele, mistõttu on ujumisoskus hädavajalik. Karmid õppetunnid elust meie ümber tuletavad ennast meelde siis, kui loeme uppumissurmade statistikat.

2.    Traumavaene spordiala

Ujumine on tuntud vigastusete riski vähesuse tõttu. Enamlevinud vigastused ujumises on seotud ülekoormusega, eriti õlaliigese puhul. Kui need välja jätta, siis ei kaasne ujumisega peaaegu ühtegi vigastust. Kuna vesi hoiab keha ujumise ajal vee pinnal, ei kaasne ujumises keharaskuse liigutamisest tulenevaid põrutusi, nagu näiteks jooksualadel. Ujumine pole oma olemuselt ka kontaktne spordiala, mistõttu puuduvad sportmängudele omased traumad. Kuigi alati on ka erandeid – kes pole eesujuja rinnulijalalöögiga head pauku vastu nägu saanud, see pole elu näinud :)

3.    Kogu keha treening

Ujumine on väga hea aeroobne treening, mis arendab südame-veresoonkonda ning treenib palju erinevaid lihasgruppe. Vees liigutamine tähendab töötamist takistuse vastu, mis omakorda arendab lihastes jõudu. Iga stiili puhul kaasatakse liigutustele vastavad lihased ja ujudes kõiki nelja stiili, saab arendada väga hea füüsilise vormi.

4.    Oskus terveks eluks

Ujumisoskus on nagu rattasõit. Inimene, kes on ujuma õppinud ja ujumistrennis käinud, ujumisoskust ei kaota. Ameeriklane Anthony Ervin ei käinud pärast 2003. aastat 7 aastat ujumas, ometi tuli 2016. aastal olümpiavõitjaks. Mõned asjad lihtsalt ei unune. Kui olete ujuma õppinud, saab seda ala harrastada elu lõpuni. See omakorda on hea võimalus panustada oma füüsilisse ja vaimsesse tervisesse ning tagab võimaluse elada õnnelikku ja täisväärtuslikku elu.